My sweet 16

Hej bloggen!
Dålig uppdatering, men har inte orkat någonting. I tisdags var jag med mina sötnosar Mikaela och Mathilda, jättemysigt och roligt hade vi. Måste göras oftare. Älskar er sjukt mycket. Fyllde även år i tisdags, fick frukost på sängen av mami och har fått 2150 kronor. Sen fick jag örhängen av papi och en klänning, ska nog få en kjol när den kommer oxå. Och sen fick jag örhängen och en gullig text av Mallah, Mikaelas present får jag nog senare. Hon hade inte hunnit köpa :) Sen ska jag även pierca mig och tatuera mig snart oxå då :D

Här kommer lite bilder på min vägg med minnen som jag gjort färdig för tillfället :)

Före, fult


Efter,
bättre :)

Kommentarer
Postat av: erika

hihi, åh till och med jag är ju med (a)

sötiis<3

2010-04-08 @ 16:57:04
URL: http://fulaerika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback