Tråkig och seg uppdatering

Hej bloggen!
Sjukt tråkig man varit då, som vanligt. I fredags var jag och Mallah i stan och jag shoppade lite för mina födelsedagspengar. Köpte en rosa lång kofta, en lång blommig topp och en rosa klänning från Gina. Ska nog ha klänningen på balen :D Den var så söt så orkar inte lägga ut flera tusen på någon profsig klänning. Har inte råd med det just nu. Sen köpte jag ny mascara, nytt puder, ny ögonfransböjare och ett läppstift på H&M. Najs.
Vi var även i Tranemo med massa trevligt folk på kvällen.

I lördags skulle Mikaela, jag och Mallah festa i borås hade vi tänkt, men alla var så tråkiga så fanns ju typ inte en enda fest man kunde dra på så när vi hade gjort oss iordning hos Mickis drog vi till Borås lite och sen till Tranemo ist och när vi kom dit så hämtade Eric oss med bilen där Hannes och Rasmus var med och vi drog till Svenljunga och hängde på grillplatsen vid brandstationen. Ganska trevligt.


En bild från Mikaelas rum.



Jag och Mickis, jag ser väl inte direkt bra ut på de här bilderna, hatar mitt leende men älskar Mikaela.<3


Jag och Mallah i bussen hem från stan. Du är bra.<3
Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt söt blogg :)



ska nog börja följa den :D

2010-05-29 @ 13:37:43
URL: http://leverbaramittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback