Nu jävlar!

Hej!!! Nu blir det fan att uppdatera bloggen, använder mig en del av mammas systemkamera och så :)))
 
Måste bara säga att typiskt mig att göra två pinsamma saker två dagar i rad, först igår var jag hos nathalie och var så himla kissenödig, hennes mamma duschade på toan där nere och så gick jag till toan där uppe, ryckte två gånger och går in till nathalie och säger att det inte går att öppna, då ropar hennes pappa "JAG ÄR HÄR INNE NATHALIE!" jag ba neeej pinsamt, de har inget lås på dörren så han hade alltså suttit och tryckt upp dörrhandtaget för att jag inte skulle komma in när jag tar i allt vad jag har för att trycka ner det.

Och sen idag då så går jag in i bussen hem och så går jag upp för trappan och ser emelie sitta längst fram, går dock bakom penny så tänkte sätta mig jämte henne, men neej då ser jag att det är så fullt när jag precis tagit ett steg bakom det första sätet och backar jättehastigt och säger "nej, jag sätter mig här!" (jämte emelie då) och backar raaakt in i en kille, och han säger bara oj och jag tänkte nä fan vad pinsamt om det är längre kö och inte bara han som står bakom mig så jag tog ett steg fram igen. Och han ba "förlåt" så kolla jag bak på honom och jag ba "hehe det är lugnt" och då sa han " jag var inte beredd på att du skulle backa hehe" och flyttade sig lite bakåt och jag ba "näää jag förstod det hehe" så satte jag mig jämte emelie ändå. xDDD


Jag vill slita av mig mitt liv som en t-shirt och köpa mig ett nytt med någon som dig
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback