Visko/Gekås

Hej bloggen!
Är lite seg men i helgen var jag och shoppade lite med min pappa :) I lördags var vi på visko och i söndags på gekås. Fick några snygga och bra skor. Och lite bra grejs på gekås. :))


Köpte ungefär såna här skor för 360:-. As sköna.



Köpte även de här som lite mer vårskor. Söta tycker jag :) Kostade bara 139:-



Det här köpte jag på gekås, tröja, två linnen, massa par strumpor, bh, trosor, hudfärgade tights och ett par leggings.



plus det här, hårspännen, sminkborttagningsmedel, ny rakhyvel (mamma gjorde sönder min gamla -.-), foundation, armband, två 3-packs tuggummin, toffsar, hårklämma, läppglans, en keps.

Nu blire lite kort och videos med Mallah älskling. <3 Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback