Morsdag.

Hej bloggen! Idag är det morsdag. Mamma åkte tidigt imorse och har inte kommit hem än så har inte hunnit gratta henne än.
Blev att jag gick och la mig väldigt sent igår, somnade nog inte förrän kvart i 5 eller något. Fadils och Nadjas fel. Blev iaf på ganska bra humör innan jag gick och la mig, fick en ursäkt av en person jag väntat på att få det från jättelänge, så det var väl lyckat. Kan nog inte lägga skiten bakom mig riktigt än, men jag hoppas på snart. :)
Idag Har jag klippt pappa och smsat med Mallah och Geson. Nadja dissade mig för Jenny igen. Osså loggar hon ut utan att säga något till mig, jävla idiot. Haha :))
Puss


There's always time for other dreams, why must we erase these things?
I can't unlove you..
Kommentarer
Postat av: Nadja

Meen baajs på dig, vi var tvungen att prata om Knalleland <3

2010-05-30 @ 16:05:43
URL: http://nadjaragoubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback