Fääzzt! peace

Tjjaa! I fredags var det fest vilket var sjuuuukt trevligt och på förkröket hade vi kul oxå, kommer en video från det.
Träffade sjukt massa gamla vänner, bästa på länge och Diana och Christian var ju med oxå och sov hos mig sen, mysigt! Sen igår så åt vi kötbullar med makaroner och kebabsås,mums<3 Sen åkte de hem nu sitter jag här och väntar på att mormor och morfar ska komma om en havltimme och fira mig! :D fyller ju inte år förrän på onsdag men blev att de kommer idag :))) Puss


Victoria, jag, Mikaela
Jag, random, Henke
Diana, jag, Max, Victoria, någon, random
Random, Christian, jag, Mikaela
Mathilda, Max
Jag, Mikaela<3
Kommentarer
Postat av: olivia

sköna bilder! :)

tänkte bara säga att random 1 är Sebastian Bengtsson och random 2 är Linus Steiner hehe :D

2011-04-03 @ 15:34:38
URL: http://oliviaalf.devote.se
Postat av: melina

haha,tänkte säga de olivia sa ;DD sebastian har gått i min klass

2011-04-06 @ 19:11:34
URL: http://melinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback