Göteborg med bästa vän!

Hej! har inte lagt in inlägg på en vecka eftersom jag knappt kunnat röra mig eller någonting. Orkar inte gå in mer detaljerat på det så nu tänkte jag lägga in lite bilder på mig och Nathalie från när vi var i göteborg. Synd bara att vi inte fick någon bild på JP för han hann ju springa ifrån oss :( Han sjöng en liten bit för oss :D Söt han är.

Påväg till Göteborg i dubbeldäckare :D Söta Nathalie.<3


Jag och nathalie i femman med Patrick, Sebbe, Renée och hennes vän.


Påväg hem från göteborg :) nöjda men ont överallt.


Köpte en leopardtopp på H&M 149kr


ett par tights, läder bak och spets fram från missäy 139kr tror jag?


En topp i spets från bikbok 100kr


en skjorta i spets från bikbok 150kr


ett par assnygga och mysiga byxor från bikbok<3 249kr


sen köpte jag även en bok jag ska sätta in bilder i :) Och en bok med "hemligheter" ;) från lagerhaus


Hade iaf en myysig dag med min bästa vän Nathalie Börjesson, du betyder enormt. Älskar och saknar dig!
Pusssss

Kommentarer
Postat av: nathalie

I LOVE YOU!<3

2011-01-06 @ 10:13:13
URL: http://slutaa.blogg.se/
Postat av: mathilda

fan vad najs spetsskjortan var!

2011-01-06 @ 23:56:01
URL: http://mathildaenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback