ny snygg engelskalärare

Hej! Just nu ligger jag och smsar med pappa som sitter i köket och jag  ligger i sängen, nödvändigt "skit på rej" "du oxå".
 Kändes inte så nödvändigt att gå till skolan idag eftersom vi började tio över tolv och hade bara engelska till tio i ett, tar fan längre tid att åka in och hem med bussen än vad den lektionen var. Menmen har en ny engelska lärare i tre månader iaf, han va ganska snygg fast ganska ful oxå, typ finful. Inte så snygg som annki tyckte och sa iaf. Men aja drog till stan efter skolan med Sandra och Diana och köpte en ny piercingkula :) Kanske kommer bild på den sen. Nu ska jag gå och göra köttgryta och kolla tv med mamma, puuuss! 

Blev en uppdatering nu med bild på piercingkulan, syns inte
så jättebra men den är svart med röda pärlor iaf.


Söt pappa
Kommentarer
Postat av: Engelskaläraren

Anki hade aldrig sett mig innan, hon sa bara så för ni skulle komma!

2011-04-04 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback