so much stronger than I was before

Hej! Dålig uppdatering, men det kan ha varit för att jag har jobbat och typ varit aaasssstrött så aa. Men nu börjas det lite igen iaf, fortfarande inte slutat med att gå till vårdcentralen, hoppas på denna veckan iaf! Men ska dit klockan tio imorgon och börjar inte skolan förrän tio över tolv :D naaaajs.
'Var med Mallah igår oxå, var ett bra tag sen hon var här, men nu var hon det iaf. Mysigt, jag somna dock under filmen vi såg så hon fick berätta, lite tråkigt. Nu ska jag sova, puuuss!!

juuuust det, var på bio i fredags med renée oxå, "meet the parents, little fockers" den var jävligt rolig, men iaf då träffade jag Albin för första gången på typ ett halvår<333 saknat sötisen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback