IDOL

Hejhej bloggen! Shit, längesen nu jag får fan börja skärpa mig snart, skriver hela tiden att jag ska bättre mig osså blir det bara ett inlägg och inget mer. Men aja nu är det iaf så här att jag ska söka till idol den 9 April... Om jag vågar men det får vi väl hoppas. Vad kan hända lix? Att de säger att jag suger, big deal? Bara jag inte visas i TV när de säger det så. haha.
Men ja, så jag tänkte att jag lägger upp tre videos här som jag sjunger på (låter inte överdrivet bra men iaf något) som jag tänkte ni gärna får kommentera och skriva vad ni tycker om och vilken ni tycker jag ska sjunga! Tack
Puss

Save you



Jar of hearts


Already gone


Kommentarer
Postat av: josephine

första!

2011-03-30 @ 23:00:51
Postat av: Anonym

Sista :)

2011-03-31 @ 10:02:39
URL: http://ehmagnusson.blogg.se/
Postat av: Anonym

den andra. Already gone är väldigt svår att sjunga accapella

2011-03-31 @ 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback